Monday, October 20, 2014

סוגי מלחמים לאלקטרוניקה

עבודת הלחמה היא עבודה עדינה שדורשת ריכוז גבוה ותשומת לב מיוחדת. במקרים רבים, יש צורך בביצוע עבודות עדינות, ולכן, בעל המקצוע צריך להשתמש בסוגי מלחם עדינים שמסוגלים לבצע הלחמות עדינות. מלחמים שונים נבדלים זה מזה בהספק שלהם ובטמפרטורה שהם מייצרים. כמו כן, יש סוגי מלחם שמיוצרים עם ידיות אחיזה שונות. ניתן למצוא את כל הסוגים באתרי האינטרנט השונים או בחנויות לממכר מוצרי אלקטרוניקה שונים.


סוגי מלחמים

ניתן למצוא כלי עבודה חשמליים – מקדחים, ביטים, כרסמים לצד כרטיס פיתוח ארדואינו ARDUINO או מחשבי כרטיס – RASPBERY PI  שמאוד מקובלים ונפוצים בקרב האנשים שעוסקים בתחום. יש מלחמים שעשויים מגז ואחרים שעובדים על חשמל והם ישרתו היטב כל אחד, בשעת הלחמת פרויקטים שונים בתחום המחשבים ובתחומים אחרים. אביזרי עזר שמסייעים למלחימים ולעוסקים במלאכה הם: זכוכיות מגדלת שולחניות ועוד כלי עבודה. 

כרטיסי מחשב

תלמידים במגמות אלקטרוניקה רוכשים רבות מוצרים כמו: כרטיס פיתוח ארדואינו ARDUINO, ולעיתים, מחשבי כרטיס - RASPBERY PI על פי המלצת מוריהם שמלמדים במגמות האלקטרוניקה בבית הספר, או חברים. בין הציוד הנוסף שנדרש לעבודות הלחמה זעירות ניתן למצוא זכוכיות מגדלת שולחניות, והתלמיד חייב להשתמש בהם. זכוכית מגדלת ידנית תסייע לו לבצע את ההלחמה בצורה טובה ולצורך בדיקה מקרוב של תוצאות עבודתו, במעבדות שונות לתיקון מוצרי אלקטרוניקה ניתן למצוא כלי עבודה חשמליים - מקדחים, ביטים, כרסמים,, זכוכית מגדלת ועוד שנחוצים לכל הפעילות.

No comments:

Post a Comment