Sunday, January 4, 2015

כלי עבודה חשמליים: מקדחה

כאן נלמד כיצד לרכוש מקדחה כנדרש. כאשר אנו שואפים לרכוש מקדחה, עלינו לברר אלו סוגים של חורים אנו מעוניינים לבצע: לתליית מדפים, או לתליית מוצרי נוי. ההבדל אינו מתבטא בסוג המקדחה כמו בסוג הגופים הקודחים: הברזלים הספירליים שנכנסים לקצה המקדחה ומבצעים את הסיבוב בפועל. ניתן לרכוש גופים קודחים בנפרד עבור מקדחה קיימת.

רכישת מקדחה חדשה
ברכישת מקדחה חדשה עליכם להביט בנתוני המנוע שלה, ובעובי הגופים הספירליים המסופקים. במידה והמקדחה לשביעות רצונכם מבחינת ביצועי המנוע אך אין מספיק גופים ספירליים, ניתן לרכוש אותם בחבילה סיטונאית בנפרד. חשוב לבצע את שתי הרכישות יחדיו על מנת לזכות במחיר טוב יותר על העסקה כולה, כפי שמקובל ברוב בתי העסק.
רכישת גופים ספירליים
רכישת הגופים הספירליים למקדחה קיימת אפשרים בחבילות BUNDLE גדולות הכוללות את כל סוגי הגופים. במידה והמקדחה שלכם קטנה ומכילה מנוע איטי, לא כל ספירלה תתאים למקדחה שלכם. חשוב שתהיה מקדחה גדולה עם מנוע מפותח על מנת לעבוד עם כל סוגי הגופים הקודחים. חשוב להסתכל באריזה של יצרן המקדחה על מנת לדעת אלו ספירלות מתאימות לה: באילו עוביים.
רכישת ספירלות ומקדחות ממיטב הפירמות

חשוב לוודא שהפירמות שמייצרות את המקדחות והספירלות הן הפירמות המיטביות והידועות על מנת להבטיח שרכשתם מוצר בטוח, קל לשימוש ויעיל בעבודה, במקום מוצר מסורבל ולא אמין.

No comments:

Post a Comment